30 nap visszavételi garancia

Több, mint 15000 vásárlói értékelés

Áruházunk értékelése: 8.2 / 10

Vevőszolgálat: (06-1) 319-0250

Beszerzési alkalmazások

Optimalizáljuk a beszerzési folyamatot - hatékonyan és átláthatóan

A Conrad különféle testreszabott e-beszerzési megoldásokat kínál, amelyek segítenek optimalizálni a beszerzési folyamatot. Ezekkel a megoldásokkal időt és pénzt takaríthat meg és nyomon követheti rendeléseit a digitális beszerzési folyamat minden pontján.

Használja ki egyéni és személyre szabott szaktanácsadásunkat - a megvalósítástól kezdve egészen a működés közbeni támogatásig. Nem számít, milyen egyedi a vállalkozása, megtaláljuk az Ön számára optimális beszerzési megoldást.

Válassza ki a megfelelő termékeket (ha a terméket a német Conrad áruház weboldalán találta, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot: b2b@conrad.hu) és tekintse át segítségünkkel a vállalati igényeinek leginkább megfelelő beszerzési megoldásokat.

 


Előnyei a Conrad e-beszerzésen keresztül

 

Válassza ki a megfelelő opciót!

A cégünk által biztosított korszerű beszerzési applikációk számos előnyt kínálnak a felhasználónak:

 

Kiemelkedő hatékonyság

Testreszabott, innovatív e-beszerzési megoldásainkkal mindenre kiterjedően és automatikusan minimalizálhatja megrendelései teljesítési idejét, megakadályozhatja a kapkodást a beszerzés során és jelentősen csökkentheti a beszerzési költségeket..

Átlátható megoldások

Átlátható és hatékony e-beszerzési megoldásainknak köszönhetően mindig teljes körű áttekintést kaphat beszerzéseiről.  A beszerzőknek (beszerzői osztályoknak) egyedileg beállíthatja jogosultságaikat termékkategóriákra vagy költési volumenre vonatkozóan, így automatizálva a kontrolling ezen folyamatait.

Személyre igazítás

Sokféle e-beszerzési ajánlatunkból garantáltan megtalálja segítségünkkel azt, amit keres - legyen az a böngészőalapú beszerzési megoldás, a Conrad Smart Procure, az OCI / PunchOut megoldások vagy az egyedi e-katalógusok.

Személyes tanácsadás

Személyes, közvetlen kapcsolatban lehet e-beszerzési szakértőinkkel, ami megkönnyíti, rugalmasabbá teheti munkáját. Szakértőink folyamatosan rendelkezésére állnak a Conrad eProcurement megoldásainak működésével kapcsolatban felmerülő kérdéseinek megválaszolásában. 

Írjon nekünk a b2b@conrad.hu e-mail címre.

 

 


Kiknek lehet hasznos a Conrad e-beszerzése?

Minden vállalati mérethez ideális és a leghatékonyabb e-beszerzési megoldást kínáljuk, figyelembe véve az Ön technikai lehetőségeit is. Az ingyenes e-beszerzési kapcsolataink rendszeres megrendelések esetén is megtérülnek a vállalata számára.

Különféle ajánlatok széles skáláját kínáljuk, amelyek minden helyzetre megfelelő megoldást jelenthetnek, a szakosodott kisvállalkozásoktól kezdve a közepes méretű cégeken át egészen a több ezer alkalmazottat foglalkoztató nagyvállalatokig.

 

CSP - Conrad Smart Procure

Különösen érdekes a kis- és közepes vállalatok számára: a Conrad Smart Procure (CSP) praktikus böngésző megoldása könnyű hozzáférést biztosít a modern e-beszerzés összes előnyéhez.

  • Böngésző alapú, nem szükséges interfész

  • Egyszerű rendszerkapcsolat

  • Folyamatosan frissülő termékkínálat és elérhetőségi állapot

OCI / PunchOut

Ideális beszerzési megoldás azoknak a közepes és nagy vállalatoknak, amelyek már rendelkeznek meglévő rendelési- vagy ERP rendszerrel, és integrálni akarják ezt a rendszert az EDI vagy az API interfészekkel.

  • A bevásárlókosár közvetlenül az ERP rendszerében van

  • A bolti ajánlat integrálása az OCI / PunchOut segítségével

  • A rendelkezésre állás megjelenítése valós időben

E-katalógus

A nagyvállalatok gyakran követelik meg a fix árlista feltöltését, amelyet évente csak néhányszor frissítenek. Statikus és elektronikus katalógust kínálunk ezeknek az ügyfeleknek.

  • Egyénre szabott termékkínálat

  • Különböző osztályozási és exportálási formátumok lehetségesek

 

EDI (Electronic Data Interchange – elektronikus adatcsere) rendszer

Ha hozzánk hasonlóan már Önök is integráltak bármilyen külsős szállítót vagy szolgáltatót a vállalatirányítási rendszerükbe, akkor csak egy lépésre vagyunk attól a kényelmes megoldástól, amely lehetővé teszi az ajánlatkérések és megrendelések gyors bonyolítását, feldolgozását az Önök számára is.

Ha vállalatirányítási rendszerükbe integrálják a Conrad EDI megoldását, áttekinthető, könnyen használható és gazdaságos eszközt kaphatnak, amely közvetlen hozzáférést tesz lehetővé több mint 500.000 termékhez. Saját beszerzési rendszerrel rendelkező vállalati ügyfeleink számára tökéletes megoldás a megrendelések, számlák nyilvántartására és a folyamatos kommunikációra. Az Önök beszerzési rendszerébe integrált Conrad EDI az alábbi előnyöket bitosítja az Önök számára:

  • a termékek előnézete teljes áron és az Önök egyedi kedvezményével,
  • a megrendelések bonyolításáért felelős kolléga automatikusan és egyszerűen tud rendelni,
  • az információáramlás pontosságának gyorsítása és javítása,
  • az információcsere adminisztratív költségeinek csökkentése,
  • időt, energiát takaríthat meg, a manuális ügyvitelből eredő hibák elkerülhetőek.

Érdekeli ez a megoldás? Lépjen kapcsolatba velünk!

OCI / Punch-out (open catalogue interface) ügyféloldali integrált online beszerzői alkalmazás

Ez a megoldás az Önök igényeinek megfelelő legrelevánsabb termékkategóriákat tárolja folyamatosan karban tartott, egyedi, testreszabott kedvezményes árakkal. Használatával Önök azonnal láthatják az éppen aktuális kedvezményeket és az alkalmazás adott esetben a megrendeléseket is képes lebonyolítani. 

A megoldást ingyenesen kínáljuk.

  • Az ügyféligényeknek megfelelő, legrelevánsabb termékkategóriák 
  • Folyamatosan karban tartott, egyedi, testreszabott  kondíciókkal
  • Széles alkalmazhatósági terület az ügyfél vállalatának alkalmazottai számára
  • Ajánlatok gyors összehasonlítása és a legmegfelelőbb kiválasztásának egyszerűsítése

E-katalógusok (elektronikus katalógusok)

Személyre szabott árakkal ellátott ajánlat a releváns szortimentre, amelyet a vállalatok számára XML vagy CSC / XLSX fájl formában készítünk el. Vállalata saját fejlesztésű vagy külső üzemeltető (pl. Ariba, Oracle, Simple System, etc) alkalmazásával tudja használni jelentősen felgyorsítva az ajánlatkérés és a rendelés folyamatát. 

Az e-katalógus egyszerűsített beszerzési eljárást kínál az Ön számára:

  • elkerülhetőek a felesleges online keresések (mindig előre meghatározott árakon vásárol)
  • könnyű termék azonosítás
  • könnyű hozzáférés a termék műszaki specifikációihoz
  • önálló, független rendelési folyamat, amely a nap 24 órájában rendelkezésre áll

 

Online megoldások

 

Saját ügyfélprofil (My Account)

Kedvelt, igen hasznos alkalmazás rendszeresen vásárló ügyfeleink számára: egyedi kereskedelmi feltételeket biztosító megrendelések automatikus bonyolítása. Hozzon létre saját ügyfélfiókot a Conrad.hu online áruházban, és élvezze annak előnyeit:

  • állandó és testre szabott egyedi, eseti akciós kedvezmények
  • bevásárló listák készítésének lehetősége
  • rendelések, számlák archivumának áttekintése
  • halasztott (határidős) fizetési lehetőségek beállítása

Regisztráció >>

RFQ – ajánlatkérő forma

Az online lekérdezésnek köszönhetően javíthatja és felgyorsíthatja az ajánlatok összegyűjtésének és értékelésének folyamatát, csökkentve ezzel a projekt megvalósítási idejét.

  • Gyors információ a keresett termékek áráról
  • Könnyen kezelhető online eszköz
  • Gyors információ szakértőktől
  • Nem igényel regisztrációt, bejelentkezést

Bővebb információt ITT talál

Halasztott fizetés

Visszatérő, rendszeres vásárlóink számára halasztott fizetési lehetőséget is kínálunk. A fizetési határidő elsősorban az ügyfél vásárlásainak volumenétől és azok gyakoriságától függhet, de egyedileg is megszabható. A halasztott fizetési megállapodás megkötéséhez szükségünk lesz a szerződő partnerünk céges adataira és néhány dokumentumra, amelyekről részletesen kiemelt ügyfélmenedzserünk fogja tájékoztatni. Érdeklődését a b2b@conrad.hu email címen várjuk. 

BOM (Bill of Materials) árajánlat igénylista alapján

A BOM (Bill of Materials) megoldásnak köszönhetően gyorsan tájékozódhat az igényelt termékek áráról, elérhetőségéről, esetleges egyedi kedvezményekről, illetve megrendelés esetén a feldolgozás egyes szakaszairól. Gyorsítsa fel a beszerzési folyamatot!

A BOM előnyei: 

  • Időt takarít meg
  • Ajánlatértékelés egy lépésben
  • Közvetlen online hozzáférés több, mint 500 000 termékhez 
  • Gyors visszaigazolás a megrendelésről
  • Költségcsökkentés céljából választhat a felkínált helyettesítő termékek közül is

Bővebb információt ITT talál

 


Milyen technikai lehetőségeket kínál az e-beszerzés?

 

Többek között:

  • Webáruház kapcsolat a széles és folyamatosan növekvő kínálatunkkal, jelenleg több mint 750 000 üzleti termékkel 

  • Az egyéni vevői árak és a töbdarabos árak egyértelmű megjelenítése

  • A rendelkezésre állás megjelenítése CSP-n / OCI-n keresztül valós időben

  • OCI 5.0 funkciók (háttér keresés, részletek, validálás, JSON letöltése) 

  • Ügyfélspecifikus elektronikus katalógusok különböző formátumokban (pl. BMEcat, CIF, CSV, ...)

  • Közvetlen hozzáférés a Conrad termékkínálathoz OCI / PunchOut kapcsolaton keresztül

  • A rendelési folyamatról szóló összes értesítést elektronikus adatátvitel útján dolgozzuk fel

  • Interfészkapcsolatokat kínálunk az összes általános rendelési és ERP rendszerhez

  • A Conrad e-beszerzési megoldásai a biztonságot képviselik:

    • Biztonságos adatcsere tesztelt EDI és API interfészeken keresztül, ha szükséges, vagy a megfelelő adatátvitel révén SFTP, HTTPS stb. 

    • Az alkalmazások tárolása Németországban történik

  • És még sok más!

 


Milyen lehetőségeket kínál az EDI felület?

  • Az elszámolási folyamatok elektronikus kapcsolata

  • Formátumok: XML, EDIFACT, OpenTrans stb.

  • Átviteli útvonalak: AS / 2, HTTPS, SFTP, e-mail stb.

 


Milyen lehetőségeket kínál az API interfész?

  • A statikus katalógusok dinamizálása

  • Az aktuális termékadatok, készletek, szállítási idők és árak lekérdezése

  • Adatátvitel szinte valós időben

  • Az összes aktuális, üzleti szempontból releváns hír továbbítása

 


Conrad az Ön e-beszerzési partnere

Európa szerte ügyfelek ezrei bíznak már az egyedi és a folyamatköltségekre optimalizált e-beszerzési megoldásainkban a beszerzések során - nézze meg Ön is.

Amit ügyfeleink különösen értékelnek:

  • Személyes és hozzáértő tanácsadás. - az ideális e-beszerzési megoldás kiválasztásától a beépítésig és az egyedi felhasználói beállításokig

  • Folyamatköltség-csökkentés és a vásárlási folyamatok teljes átláthatósága

  • Biztonságos adatcsere tesztelt EDI és API interfészeken keresztül, vagy SFTP, HTTP stb.

  • Az alkalmazások tárolása Németországban történik

  • Szoros együttműködés a vezető rendszerszolgáltatókkal, valamint interfész csatlakozások az összes általános rendelési és ERP rendszerhez

Lista név módosítása

Hibajelentés

Min változtatna? Talált valami hibát? Vagy szeretne hozzászólni? Ossza meg velünk, az értékes hozzászólásokat megjutalmazzuk. Elég, ha saját szavaival körbeírja a hibát, vagy hozzászólást és megadja elérhetőségét. Köszönjük.

Elérhetőségek

Honlapunkon cookie-lat használunk, hogy a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk.

Szükséges cookie-k: Ezek a cookie-k segítenek abban, hogy a weboldal használható és működőképes legyen.

Statisztikai cookie-k: Ezek a cookie-k lehetővé teszik, hogy elemezzük az oldal felhasználását, így felmérjük és javítsuk szolgáltatásunkat.

Marketing cookie-k: Ezeket a cookie-kat különböző hirdető cégek használják, akik az Ön érdeklődési körének megfelelő reklámokat jelenítenek meg különböző felületeken, valamint ezek segítségével tudunk Önnek személyre szabott ajánlatokat megjeleníteni.

A honlapunkon használt cookie-król további információt az adatkezelési tájékoztatónkban talál.

Részletek
Original
HU Translation