Szaküzletünk nyitva tartása: H-P 9-18 óráig, Szo: 10-14 óráig

Több, mint 8000 vásárlói értékelés

Áruházunk értékelése: 8.2 / 10

Vevőszolgálat: (06-1) 319-0250

Conrad - partner szolgáltatás

 

Komplex szolgáltatás egy beszállítótól

Professzionális üzleti partnerként a Conrad Electronic lehetővé teszi a szállítmányok időbeni ütemezését és pontos realizálását, valamint a konkrét, aktuális igények kielégítését. Megoldásaink segítenek valamennyi  beszerzési folyamat egyszerűsítésében és automatizálásában.

 

Legyen a Conrad partnere!

Olyan kedvezményes szolgáltatáscsomagot kínálunk, amely a beszerzési döntésekhez kiváló hátteret biztosít.

  • Egyedi termékek és innovatív megoldások
  • Több mint 500.000 termék
  • A világ legjobb gyártói - több mint 2000 világmárka
  • 10 saját fejlesztésű márka
  • Havonta több mint 30 000 új terméket adunk hozzá az aktuális választékhoz
  • Folyamatos szállítás a naponta 100.000 csomagot feldolgozó robotizált és folyamatosan fejlesztett logisztikai központjának köszönhetően
  • Folyamatosan aktualizált árak, kedvezmények és árukészlet

Tekintse meg az általunk kínált, teljes aktuális cikktörzset tartalmazó online beszerzési megoldásokat, amelyek talán a legjobban megfelelnek vállalkozása igényeinek.

 

Elektronikus katalógusok (e-katalógus)

Személyre szabott árakkal ellátott ajánlat a releváns szortimentre, amelyet a vállalatok számára XML vagy CSC / XLSX fájl formában készítünk el. Vállalata saját fejlesztésű vagy külső üzemeltető (pl. Ariba, Oracle, Simple System, etc) alkalmazásával tudja használni jelentősen felgyorsítva az ajánlatkérés és a rendelés folyamatát.

Tudjon meg többet >>

RFQ – ajánlatkérő forma

A BOM (Bill of Materials) terméklista

Ez a legegyszerűbb módja annak, hogy információt szerezzen a projekt realizásálásoz szükséges valamennyi termék beszerzési költségeiről. Hatékony árazást és – szükség szerint – alternatív, költséghatékonyabb termékek kiválasztását ajánljuk Önnek.

Tudjon meg többet >>

Halasztott fizetés

Visszatérő, rendszeres vásárlóink számára halasztott fizetési lehetőséget is kínálunk. A fizetési határidő elsősorban az ügyfél vásárlásainak volumenétől és azok gyakoriságától függhet, de egyedileg is megszabható.

Tudjon meg többet >>

Saját ügyfélprofil (My Account)

Kedvelt, igen hasznos alkalmazás rendszeresen vásárló ügyfeleink számára: egyedi kereskedelmi feltételeket biztosító megrendelések automatikus bonyolítása, rendszeresen rendelt termékek hozzáadása az újrarendelési listához. Hozzon létre saját ügyfélfiókot a Conrad.hu online áruházban, és élvezze annak előnyeit.

Tudjon meg többet >>

OCI / Punch-out (open catalogue interface) ügyféloldali integrált online beszerzői alkalmazás

Ez a megoldás az Önök igényeinek megfelelő legrelevánsabb termékkategóriákat tárolja folyamatosan karban tartott, egyedi, testreszabott kedvezményes árakkal. Használatával Önök azonnal láthatják az éppen aktuális kedvezményeket és az alkalmazás adott esetben a megrendeléseket is képes lebonyolítani.

Tudjon meg többet >>

EDI (Electronic Data Interchange – elektronikus adatcsere) rendszer

Ha hozzánk hasonlóan már Önök is integráltak bármilyen küldős szállítót vagy szolgáltatót a vállalatirányítási rendszerükbe, akkor csak egy lépésre vagyunk attól a kényelmes megoldástól, amely lehetővé teszi az ajánlatkérések és megrendelések gyors bonyolítását, feldolgozását az Önök számára is.

Tudjon meg többet >>

Lista név módosítása

Hibajelentés

Min változtatna? Talált valami hibát? Vagy szeretne hozzászólni? Ossza meg velünk, az értékes hozzászólásokat megjutalmazzuk. Elég, ha saját szavaival körbeírja a hibát, vagy hozzászólást és megadja elérhetőségét. Köszönjük.

Elérhetőségek
A cookie-k segítenek szolgáltatásaink nyújtásában, melyek igénybevételével Ön beleegyezik a cookie-k használatába.
OK Részletek
Original
HU Translation