Általános Szerződési Feltételek 2023.01.01-től

Szinker Kft. adatai:

Szinker Áruküldő és Kereskedelmi Kft.
1134 Budapest, Lehel utca 11.
Cégjegyzékszám: 01-09-566580 Fővárosi Törvényszék Cégbírósága
Adószám: 12226407-2-41
Nyilvántartási szám: CE-I/518/99/97

Tárhelyszolgáltató: Conrad Electronic SE, Klaus Conrad Straße 1., 92240 Hirschau, Németország, iroda@conrad.hu

Telephelyek:

Conrad Iroda
1134 Budapest, Lehel utca 11.
Tel: (06-1) 319-0250

Conrad Szaküzlet és Vevőszolgálat
1067 Budapest, Teréz krt. 23.
Tel: (06-1) 302-3588
E-mail: szakuzlet@conrad.hu
E-mail: vevoszolgalat@conrad.hu


1. Regisztráció

A Conrad.hu weboldal főoldalán a Bejelentkezés (Személyes fiók) menüpont alatt található adatlap kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra.
Az adatlapon az alábbi adatok kitöltése kötelező: vezetéknév/keresztnév (céges regisztráció esetén a cég/intézmény neve) e-mail cím, telefonszám, jelszó. A megadott adatok elérhetőségét rendszerünk ellenőrzi, majd az Ön személyes adatait is ki kell töltenie. A regisztrációhoz szükséges a település/utcanév és házszám, valamint az irányítószám megadása.
A regisztráció az Általános Szerződési Feltételek és az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltak elfogadása után véglegesíthető.

Lehetősége van kiválasztani egy másik – a számlázási címtől eltérő - szállítási címet, majd kiválaszthatja a fizetés módját – ezek az adatok később tetszőlegesen változtathatók.
Adatait a regisztrációt követően bármikor megváltoztathatja, azonban egy megrendelés véglegesítése után az adott megrendelés adatai már nem módosíthatók.

Lehetősége van regisztráció nélkül vásárolni, azonban ez esetben a webáruház számos kényelmi funkcióját nem fogja tudni használni, így például regisztráció esetén nyomon tudja követni megrendeléseit, bevásárlólistát állíthat össze, és következő megrendelése esetén már nem kell megadnia adatait.


1.1 Regisztráció törlése

Regisztrációjának törlését bármikor kérheti a vevoszolgalat@conrad.hu e-mail címre küldött levélben. Az e-mail megérkezését követően a Szinker Kft. köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztrációjának törléséről. A felhasználói adatok a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek az adatbázisból.

A regisztráció törlése nem érinti a már leadott megrendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. A regisztráció törlését követően az adatok visszaállítására nincs lehetőség, azonban új regisztráció bármikor lehetséges.


2. Megrendelés

Keresse meg weboldalunkon a kívánt terméket. Ezt megteheti a rendelési szám vagy keresőszó megadásával a kereső mezőben, vagy a bal oldalon található kategóriarendszer használatával.

A terméket a Hozzáadás a kosárhoz gomb megnyomásával helyezheti a kosárba.
A kosára tartalmát megtekintheti vagy eltávolíthat egy terméket a felső menüsorban található Kosár gombra kattintva. Ekkor megjelenik a kosár tartalma, itt a Termék eltávolítása gomb megnyomásával eltávolíthatja a kiválasztott terméket. A kosár automatikusan frissül.
Ezután megtekintheti a terméket a kosárban, folytathatja a vásárlást a Vásárlás folytatása gomb megnyomásával vagy amennyiben tudja a megrendelni kívánt termékek megrendelési számát, a Termék hozzáadása lehetőséggel közvetlenül a kosárba helyezhet terméket.

A vételár mindig a kiválasztott termék mellett feltüntetett összeg, mely az ÁFÁ-t tartalmazza. A termékek vételára a szállítási költséget nem tartalmazza.
A termékek tulajdonságai a termék adatlapján találhatók. Amennyiben termékeinkkel kapcsolatban további kérdése lenne,vevőszolgálatunk telefonon vagy online rendelkezésére áll.

Amennyiben a Szinker Kft. körültekintése ellenére téves ár kerül feltüntetésre a webáruházban, például feltűnően értékaránytalan ár, vagy nyilvánvalóan téves, a termék közismert árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő pl. 0 Ft-os ár, akkor a Szinker Kft. a tévedés alapján jogosult a megrendelést törölni vagy a termék helyes áron történő értékesítését és szállítását felajánlani.

A Tovább a pénztárhoz gomb megnyomásával befejezheti megrendelését. Amennyiben már bejelentkezett fiókjába megtekintheti az adatait, esetleg módosíthatja őket, változtathat a szállítási módon, címen és a fizetési módján is.
Ha még nem jelentkezett be, vagy nincs személyes fiókja ekkor bejelentkezhet vagy választhatja a regisztráció nélküli vásárlást is, ez esetben meg kell adnia adatait.
Amennyiben minden adat helyes, a Tovább gombbal megtekintheti megrendelését, módosíthat rajta és elfogadhatja az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót.
Megrendelése leadásához az ÁSZF és az Adatkezelési tájékoztató elfogadása feltétlenül szükséges, ezután a „Fizetési kötelezettséggel járó megrendelés” gomb megnyomásával leadhatja megrendelését, mely fizetési kötelezettséget keletkeztet az Ön számára.
Ezt követően áttekintheti megrendelése részleteit, melyet e-mailben is elküldünk a megadott e-mail címre.

A fogyasztónak a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szinker Kft. részére való elküldéséig lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására az éppen aktuális rendelési fázis megfelelő gombját (pl. törlés) használva.
A megrendelő által tévesen vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető késedelemért és egyéb problémákért felelősséget nem vállalunk.


3. Visszaigazolás

A megrendelő által küldött ajánlatot (megrendelést) a Szinker Kft. automatikus visszaigazoló e-mail útján válaszolja meg, mely tartalmazza a Megrendelő által megadott adatokat, a rendelés egyedi azonosítóját, a rendelés dátumát, a megrendelt termékek felsorolását, a termékek árát, a szállítási költséget, a szállítás módját és a teljes fizetendő végösszeget. Ha a Szinker Kft. nem küld visszaigazolást a megrendelésre 48 órán belül, Ön mentesül az ajánlati kötöttség alól. A visszaigazolás a Vevő ajánlatának elfogadását jelenti, és a szerződést létrehozza a felek között.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a leadott megrendeléseken sajnos nem tudunk változtatni. Amennyiben megrendeléséből valamelyik termékre nincs szüksége, úgy természetesen élhet az elállási (visszaküldési) jogával vagy a csomag átvételét megtagadhatja (több terméket tartalmazó megrendelés esetén szaküzletünkben történő személyes átvétel során lehetőség van csak egyes termékek átvételének megtagadására is, ezt kiszállítással rendelt termékek esetében sajnos nem tudjuk biztosítani).
Amennyiben rendelését szeretné lemondani, kérjük ezt a vevoszolgalat@conrad.hu címen jelezze.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit, elektronikus úton kerül iktatásra, utólag a Szinker Kft-hoz eljuttatott kérelemre hozzáférhető. A Szinker Kft. és a fogyasztó között létrejött szerződés nyelve a magyar.


4. Szállítási és fizetési feltételek

Általános rendelkezések

Szállítási határidő a megrendelés beérkezésétől számított 5 - 7 munkanap vagy 24 óra (ez utóbbi feltételekhez kötött, részletek lejjebb).

Nagy kereslet esetén egyes termékeknél a CONRAD ELECTRONIC központi raktárában is hiány keletkezhet, így előfordulhat, hogy a megrendelt terméket csak később tudjuk szállítani. Erről külön értesítőben minden esetben tájékoztatást adunk. Amennyiben ez az időpont már nem felelne meg, kérjük, megrendelését az értesítést követő 5 napon belül lemondani szíveskedjék. A Szinker Kft. az ideiglenes vagy tartós készlethiányért semmiféle felelősséget nem vállal.

Egyes esetekben előfordulhat, hogy a megrendelt termék helyett csak helyettesítő terméket tudunk szállítani, de a helyettesítő termék lényeges tulajdonságokban nem térhet el a megrendelt terméktől. Természetesen amennyiben a helyettesítő termék nem felel meg Önnek, 30 napon belül élhet a elállási (visszaküldési) jogával.

Ha megrendelését csak több csomagban, vagy nem egy időben tudjuk kiszállítani, a szállítási költséget természetesen akkor is egyszer kell megfizetnie.

Előre utalás esetén kérjük, hogy a munkatársaink által e-mailben elküldött díjbekérő számla alapján, a számlán szereplő bankszámlánkra, a Szinker Kft. mint kedvezményezett részére a számla bruttó végösszegét - mely tartalmazza a szállítási költséget is - a közlemény rovatban a megrendelés számára és ügyfélkódjára való hivatkozással utalja át.

Amennyiben a megrendelés számát és/vagy ügyfélkódját nem adja meg az átutaláson, úgy a beérkezett összeget nem tudjuk megrendeléssel társítani, és az átutalt összeg visszautalásra kerül.

Előre utalással történt megrendelés esetén a szállítási határidő 5-7 munkanap a díjbekérő számla bruttó végösszegének a Szinker Kft. számláján történő jóváírásának napjától számítva.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy amennyiben az átutalás és jóváírás a díjbekérő számla megküldését követő 5 munkanapon belül nem történik meg, rendelése törlésre kerül.

Kiszállítás futárszolgálattal

Utánvétel és előre utalás esetén az áru értékén felül szállítási költséget számítunk fel, amely biztosítással együtt 1700 Ft a megrendelt termékek méretétől vagy súlyától függetlenül.

Utánvétel fizetési mód esetén a számla végösszegét a futárnak szükséges kifizetni.

Előre utalás fizetési mód esetén a számla végösszegét az általunk küldött díjbekérő alapján szükséges átutalni, a terméket a futárszolgálat szállítja házhoz. Előre utalással kapcsolatban kérjük, vegye figyelembe fent írt tájékoztatásunkat az átutalás módja és a szállítási határidő tekintetében.

Expressz kiszállítás futárszolgálatta

Ha valamire gyorsan szüksége van, élhet az expressz kiszállítási lehetőséggel, és a terméket a megrendelési napot követő második munkanap végéig kiszállítjuk. Expressz kiszállítás választása esetén csak utánvétel fizetési mód igénybe vételére van lehetőség.
Az expressz kiszállítás igénybe vételének feltételei:

- munkanapon 12:00 óráig telefonon vagy e-mailen történő megrendelés, külön kérve az expressz kiszállítást;

- a termék álljon rendelkezésre a Szaküzletünkben raktáron (a 12:00 óráig beérkezett megrendelésekről a rendelés leadásának napján 17:00 óráig telefonon vagy e-mailen visszajelzést adunk, a 12:00 óra után leadott rendelések a következő munkanapon kerülnek feldolgozásra);

- 700 Ft-os kiszállítási pótdíj vállalása a normál szállítási díjon felül (a szállítási díj így összesen 2400 Ft);

- vállalt kiszállítási idő a megrendelési napot követő második munkanap (hétfőtől - péntekig) 17:00 óráig. A 700 Ft-os kiszállítási pótdíjat természetesen csak az ezen határidőben történő teljesítés esetén kell megfizetnie.

A küldemények átvétele „Pick Pack Pont” átvételi pontokon

A Pick Pack Ponton (PPP) való átvétel esetén a szállítási költség 1100 Ft.

PPP átvétel esetén fizethet utánvétellel, vagy előre utalással, illetve a választott átvételi ponttól függően a helyszínen bankkártyával.

Amennyiben megrendelése meghaladja a következő méreteket, úgy sajnos a Pick Pack Ponton való átvétel nem lehetséges, így rendszerünk fel sem ajánlja a lehetőséget: csomagonként 20 kg, illetve 60x60x60 cm.

A PPP-n átvenni kívánt küldeményeket a Szinker Kft. a megrendelő által kiválasztott PPP átvételi pontra juttatja, a küldemény megérkezéséről és átvehetőségéről a PPP emailben vagy SMS-ben tájékoztatja a megrendelőt.

A küldeményeket a Sprinter Futárszolgálat Kft. (illetve partnervállalkozásai) a címzett rendelkezésére tartja 5 munkanapig (hosszabbítás egyedi esetekben előzetes egyeztetést követően lehetséges), illetve a címzett (egyéb jogosult átvevő) részére kézbesíti. A jogszabályoknak történő megfelelés, a károk megelőzése, illetve a kézbesítés dokumentálása érdekében a Sprinter Futárszolgálat Kft. (illetve partnervállalkozásai) jogosult a küldemény átvevőjét a személyazonosságának igazolására alkalmas okmány bemutatására kérni, valamint az átvevő által felmutatott okmány elnevezését, betűjelét és számát rögzíteni, illetve jogosult a küldemény átadását megtagadni, amennyiben az átvevő ezen felhívásoknak nem tesz eleget, vagy az eljárásához nem járul hozzá.

Ha a megrendelő egy küldemény tekintetében utánvétel szolgáltatást vesz igénybe, a Sprinter Futárszolgálat Kft. (illetve partnervállalkozásai) köteles a küldemény kézbesítésekor a küldemény értékét a címzettől (egyéb jogosult átvevőtől) beszedni. A címzett a Sprinter Futárszolgálat Kft. (illetve partnervállalkozásai) részére teljesítendő utánvételi összeget készpénzben, illetve egyes Pick Pack Pont Árushelyeken POS terminálon keresztül teljesítheti; egyéb fizetési mód nem lehetséges. Az utánvételi összeg kifizetéséig a Sprinter Futárszolgálat Kft. (illetve partnervállalkozásai) a Küldeményt nem adja át a címzett (egyéb jogosult átvevő) részére.

Személyes átvétel

Szaküzletünkben való személyes átvétel esetén természetesen nincs szállítási költség. Üzletünkben készpénzzel, előre utalással vagy bankkártyával tud fizetni.
Előre utalás esetén a termék az összeg Szinker Kft. bankszámláján történő jóváírást követően, az erről szóló értesítésünk alapján vehető át.

Értesítéstől számított 10 munkanapot tartja szaküzletünk a csomagokat.

A Szinker Kft. fenntartja a jogot arra, hogy amennyiben a vásárló többszöri alkalommal nem veszi át a megrendelt termék(ek)et, akkor részére megrendelést csak előre utalásos fizetési móddal, vagy előleg fizetését követően teljesítsen.


5. Elállási jog – visszavételi garancia

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet (továbbiakban: Rendelet) rendelkezései szerint a webáruházban történt vásárlása esetén az eladónak 14 napos visszavásárlási garanciát (elállási jog) kell nyújtania a vásárlónak, de mi ezt meghaladóan 30 napos visszavételi garanciát nyújtunk, tehát Ön az áru átvételétől (több termék adásvételekor, ha az egyes termékek szolgáltatása eltérő időpontban történik, az utoljára szolgáltatott terméknek az átvételétől) számított 30 napon belül élhet elállási jogával indokolás nélkül. Ön az elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvétele közötti időszakban is gyakorolhatja.

A Rendelet rendelkezései és így a jelen általános szerződési feltételek szerint is az elállás jogával csak akkor élhet a vásárló, ha a terméket mint fogyasztó (tehát magánszemély) és nem mint vállalkozás vásárolta. A vállalkozás nevében, nevére vagy üzleti tevékenység keretében vásárolt termékekre ez a jogosultság nem vonatkozik.

A fogyasztó elállási jogát úgy gyakorolhatja, hogy az elállási nyilatkozat-mintát vagy az elállási jog gyakorlására vonatkozó egyértelmű nyilatkozatát eljuttatja a Szinker Kft.-hez. Ha az elállási jogát a fogyasztó írásban gyakorolja, elegendő az elállási nyilatkozatot 30 napon belül elküldeni (nem kell beérkeznie 30 napon belül). A fogyasztó a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül vissza kell, hogy juttassa részünkre, a Conrad Szaküzlet és Vevőszolgálat címére: 1067 Budapest, Teréz körút 23., lehetőleg eredeti csomagolásában, de a csomagolás megléte nem feltétel. Kérjük, hogy a terméket lehetőség szerint a vásárlást igazoló bizonylattal vagy annak másolatával együtt küldje vissza. 

A visszaküldött termékeket csak zöld postai utalvánnyal továbbított csomagként, vagy személyes átadás során tudjuk fogadni, az utánvétellel visszaküldött csomagokat sajnos nem áll módunkban átvenni. Az Ön által igénybe vett fizetési módtól eltérő visszafizetési módot bármikor választhat erre irányuló írásbeli nyilatkozatával.

A Szinker Kft. az elállásról való tudomásszerzéstől számított 14 napon belül visszatéríti az Ön által megfizetett vételárat a fizetési móddal megegyező módon, a „normál” szállítási költségekkel együtt (ha a fogyasztó nem a legkevésbé költséges, szokásos fuvarozási módot választja – hanem például a 24 órás szállítást –, az ebből adódó többletköltséget a Szinker Kft. nem köteles megtéríteni). A Rendelet szabályai szerint a vételár (és szállítási költség) mindaddig visszatartható, amíg a vásárló a terméket hiánytalanul vissza nem szolgáltatta.

A visszaküldés közvetlen költségét a Rendelet értelmében a fogyasztó viseli.

A Rendelet szabályai (29. §-a) szerint bizonyos termékek esetén a fogyasztó nem gyakorolhatja elállási jogát (így pl.: hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében, lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver esetében ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta, olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza, romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel, olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak).

A fogyasztó elállási joga gyakorlása esetén a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Elállási jogát a következő nyilatkozatminta visszajuttatásával is gyakorolhatja: (Csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza!)

Címzett:

Conrad Szaküzlet és  Vevőszolgálat 1067 Budapest, Teréz körút 23.
tel.: 319-0250
email: vevoszolgalat@conrad.hu

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére irányuló szerződés tekintetében:(Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése)
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja: A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása:

Kelt


6. Jótállás és szavatosság

KELLÉKSZAVATOSSÁG

Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?
Ön a Szinker Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?
Ön - választása szerint-az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől is elállhat. 

A Ptk. 6:159. § (2a) bekezdése szerint a fogyasztó és vállalkozás közötti - ingó dolognak minősülő áru adásvételére, digitális tartalom szolgáltatására vagy digitális szolgáltatások nyújtására irányuló - szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági jogai gyakorlása keretében a hibát a kötelezett költségére maga nem javíthatja ki, illetve mással sem javíttathatja ki azt.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívjuk szíves figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti.

Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?
Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?
A teljesítéstől számított egy éven belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a Szinker Kft. nyújtotta. A teljesítéstől számított egy év eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

TERMÉKSZAVATOSSÁG

Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?
Termék hibája esetén Ön - választása szerint - az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

Milyen esetben minősül a termék hibásnak?
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?             

Termékszavatossági igényét kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.

A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered. A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

JÓTÁLLÁS

Hibás teljesítés esetén a 151/2003 (IX.22.) Kormány rendelet alapján a Szinker Kft. a jótállási körbe eső (10.000,- Ft feletti értékű) termékei vonatkozásában jótállásra köteles.

Önt milyen jogok és milyen határidőn belül illetik meg jótállás alapján?
A vonatkozó jogszabályban foglaltakon túlmenően a jótállási körbe eső, 10.001,- Ft - 100.000 Ft értékű termékeinknél a kötelező 1 év helyett 2 év jótállást vállalunk.

100.001,- Ft - 250.000 Ft közötti értékű termékek esetében a jótállási idő 2 év.

250.000,- Ft feletti értékű termék esetében a jótállási idő 3 év.

Voltcraft márkájú termékeinkre vonatkozó 3 éves jótállást részleteit lejjebb találja.

Mikor mentesül a vállalkozás a jótállási kötelezettsége alól?
A vállalkozás jótállási kötelezettsége alól csak abban az esetben mentesül, ha bizonyítja, hogy a hiba oka a teljesítés után keletkezett.

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

Jótállásunk csak a rendeltetésszerűen használt, külsőleg sértetlen, és a SZINKER Kft. számlájával igazolt termékekre érvényes. A jótállási idő kezdete a termék átvételének napja. Amennyiben a termék mellett nincs külön jótállási jegy, akkor a számla egyben jótállási jegyként is szolgál.

A VOLTCRAFT 30 éves jubileumi akciók keretében hirdetett "3 ÉVES GARANCIA" részletes szabályai:

A 3 éves garancia (jótállás) a 2012. január 1. után vásárolt Voltcraft márkájú, a vonatkozó, mindenkor hatályos magyar jogszabályok (jelenleg a 151/2003. (IX.22.) Korm. rendelet) által jótállási körbe rendelt termékekre vonatkozik.

Bárminemű problémáját (garanciális, szavatossági kérdések - termékcsere, javítás, jóváírás stb.) vevőszolgálatunknál tudja intézni (1067 Budapest, Teréz körút 23. Tel: 06-1 319-0250, e-mail: vevoszolgalat@conrad.hu).

Kérjük, azt is vegye figyelembe, hogy árucserére a postai úton leadott megrendelésekkel kapcsolatban személyes ügyintézés esetén is csak postai úton van lehetőségünk.

Amennyiben megrendelését Szaküzletünkben vette át kérjük, esetleges problémáit is ott (1067 Budapest, Teréz krt. 23.) intézze. A Szaküzletünkben is kínált termékeink árai esetenként felfelé és lefelé is eltérhetnek a Conrad.hu webáruházban közzétett árainktól (üzleti akciók, időközbeni beszerzési árváltozás, stb.).

A Szaküzletünkben vásárolt áruk vonatkozásában a termék garanciális cseréjére vagy árának visszafizetésére csak személyes ügyintézés keretében van lehetőség.


7. Szerzői jogok

A conrad.hu weboldalon feltüntetett mindennemű adat, információ, kép stb. szerzői jogvédelem alatt áll, annak bármilyen módon és célra történő felhasználása kizárólag a Szinker Kft. előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.


8. Panaszkezelés

Termékeinkkel vagy szolgáltatásainkkal kapcsolatos panasz esetén az alábbi elérhetőségeinken tehet bejelentést:


Conrad Vevőszolgálat
1067 Budapest, Teréz körút 23.
Tel: (06-1) 319-0250
Email: vevoszolgalat@conrad.hu

Conrad Szaküzlet
1067 Budapest, Teréz krt. 23.
Tel: (06-1) 302-3588
Email: szakuzlet@conrad.hu

A szóbeli panaszt a Szinker Kft. azonnal megvizsgálja, és szükség szerint orvosolja. Ha a fogyasztó a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szinker Kft.
a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul jegyzőkönyvet vesz fel, és annak egy másolati példányát a személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a fogyasztónak átadja, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a fogyasztónak legkésőbb a az írásbeli panasz elbírálására vonatkozó határidőben (lásd lent) az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi.
A telefonon vagy elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panaszt a Szinker Kft. egyedi azonosítószámmal látja el.

Az írásbeli panaszt a Szinker Kft. a beérkezését követően harminc napon belül köteles írásban érdemben megválaszolni és intézkedni annak közlése iránt. A panaszt elutasító álláspontját a Szinker Kft. indokolni köteles.
A Szinker Kft. a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát öt évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóságoknak kérésükre bemutatni.
A panasz elutasítása esetén a Szinker Kft. köteles a fogyasztót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával - annak jellege szerint - mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A tájékoztatásnak tartalmaznia kell továbbá az illetékes hatóság, illetve a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyét, telefonos és internetes elérhetőségét, valamint levelezési címét. A tájékoztatásnak arra is ki kell terjednie, hogy a vállalkozás a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.


Amennyiben a fogyasztó jogainak megsértését észleli, jogosult panasszal fordulni a lakóhelye szerint illetékes járási hivatalhoz mint fogyasztóvédelmi hatósághoz.

A járási hivatalok elérhetőségeit itt találja.

A fogyasztói jogvita bíróságon kívüli, békés rendezése céljából a fogyasztó eljárást kezdeményezhet a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testületnél. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását a felek között, ennek eredménytelensége esetén az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban.
Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro-, kis- és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

A Szinker Kft.-t a békéltető testületi eljárásban együttműködési kötelezettség terheli.

Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:
Cím: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.
Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

E-mail cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

Központi telefonszám: +36 1 488 2186
Fax: +36 1 488 2131

Az egyes megyékben található békéltető testületek elérhetőségét [itt] megtekintheti.

Online vitarendezés

Az Európai Bizottság létrehozott egy olyan honlapot, amelyen keresztül lehetőség nyílik arra, hogy online vásárláshoz kapcsolódó jogvitákat ezen keresztül rendezzék, elkerülve a bírósági eljárást. Így a fogyasztók a távolságok ellenére is tudják érvényesíteni jogaikat.

Az online vitarendezési platform elérhetősége: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage.


9. Egyéb rendelkezések

A Conrad.hu weboldalon feltüntetett árak magyar forintban értendők és az ÁFÁ-t tartalmazzák.

Egyes esetekben (100 000 Ft feletti egyszeri rendelés, áruátvétel többszöri megtagadása stb.) fenntartjuk magunknak a jogot a megrendelőtől előleg kérésére.

A megrendelése elküldésével a fogyasztó tudomásul veszi és elfogadja a Szinker Kft. Általános Szerződési Feltételeit.

Jelen feltételek alapján megkötött szerződés kizárólag elektronikus formában kerül rögzítésre és megkötésre, így a szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek.

A SZINKER Kft. csomagküldő tevékenysége a Magyar Kereskedelmi Engedélyezési Hivatal által regisztrált.

Nytsz: C/002 572. Adószámunk: 12226407-2-41.

A Szinker Kft. a Magyar Áruküldők Egyesületének tagja. A Magyar Áruküldők Egyesületének tagjaként garantáljuk a tisztességes vásárlási feltételeket és az áruküldő kereskedelmi normák betartását.

A Szinker Kft. a webáruházban előforduló esetleges hibákért, elírásokért, üzemszünetért vagy bármilyen más, a webáruház működésével összefüggő hibáért felelősséget nem vállal.

Budapest, 2023. január 01.