Ütemezett rendelés

Döntse el, hogy a megrendelését mikor szállítjuk ki (részletekben)

A Conrad professzionális partner a határidős-  és ütemezett rendelések területén, segítünk Önnek abban, hogy a szállításokat előre, igény szerint tervezhesse. Így egyszerűen beállíthatja a belső feldolgozási folyamatait és elkerülheti az áringadozásokat és készlethiányokat. Küldje el egyszerűen az ajánlatkérését a b2b@conrad.hu címre és mi az igényeihez igazodó ajánlatot készítjük el Önnek.

 

Kiszállítás fix időpontban vagy igény szerint - minden lehetséges.

Ön egyszer rendel, és a termékeket az év folyamán szállítjuk ki. Így mi raktáron tartjuk a termékeket, ami helyet takarít meg Önnek. És ha két szállítás között is szüksége van rájuk? Amint jelzi nekünk, azonnal elküldjük Önnek. A megrendelés és szállítás ezen formájával maximalizálhatja a rugalmasságot és minimalizálhatja a kockázatot.

Az előnyök:

  • Beszerzési biztonság
  • Folyamatoptimalizálás
  • Tervezési biztonság
  • Költségcsökkentés

A szállítás 3 különböző formája közül választhat:

Kívánt határidő (forward order)

  • A kívánt termék megrendelése
  • Egy szállítási határidő kiválasztása a teljes szállításhoz (az árumennyiség és az ár a rendelés rögzítésének időpontjában rögzül)

Határidős rendelések (scheduled order)

  • A rendelés több rész-szállításra történő felosztása
  • A szállítási időpontokat előre meghatározzák (az árumennyiség és ár a rendelés rögzítésének időpontjában rögzül)

Lehívásos rendelések (call-off order)

  • A lehető legnagyobb rugalmasság
  • A rendelt áru leszállítása egy meghatározott időtartományon belül változó határidőkben történik meg
  • A szállítási időpont meghatározása az ügyfél lehívása alapján történik (az árumennyiség és az ár a rendelés rögzítésének időpontjában rögzül)