Közvetlen link
  • Fejléc
  • Főmenü
  • Tartalom
  • Oldalsáv menü
  • Lábléc
Ön üzleti ügyfél?
Ez a beállítás a termékválasztékot és az árakat az Ön igényeihez igazítja.
  • Conrad
  • Ön üzleti ügyfél?
    Ez a beállítás a termékválasztékot és az árakat az Ön igényeihez igazítja.
  • Személyes fiók

    Belépés / Regisztráció

  • Kosár

  • Akció - tekintse meg a legjobb árainkat! Akció - tekintse meg a legjobb árainkat!
  • Márkák

    Ajánlott márkáink

    Fluke
    Phoenix Contact
    Wiha
    TOOLCRAFT
    Weller
    Lapp
  • Ajánlataink

    Ajánlataink

    Conrad - Your Sourcing Platform
    Újdonságok
    Promóciók
    Akciók
  • Ön üzleti ügyfél?
    Ez a beállítás a termékválasztékot és az árakat az Ön igényeihez igazítja.
  • Termékeink
  • Személyes fiók
  • Kedvencek
  • Kilépés
Conrad
  1. Kezdőlap
  2. Cikkek
  3. Iroda- és számítástechnika
  4. Digitális munkahely

Digitális munkahely » A jövő modern munkahelye

A fix munkaidő és a klasszikus irodai íróasztal mint munkahely nem elég dinamikus a mai gazdasági követelményekhez

Ezért egyre több vállalat támaszkodik a rugalmas munkaidő-modellek, a digitális együttműködés, az asztalmegosztás, a távmunka és az otthoni iroda kombinációjára. A Covid-19 világjárvány drasztikus változásokhoz vezetett a működési munkafolyamatokban, és ezáltal felgyorsította a digitális munkaterületek trendjeit.

A koronaválság idején erős lendületet kapott a különböző helyszíneken végzett rugalmas munkavégzés. Az egyre fontosabbá válódigitális munkahely a munka világának jövőjét új normává fogja alakítani. Ez egy új munkamódszer és vállalati kultúra alapját képezi. Előnyben vannak azok a cégek, amelyek már előrehaladtak digitális átalakulásukban. Akinek fel kell zárkóznia a munkakörnyezet digitalizálásához, annak most a munkahelyén kell irányt szabnia a jövő követelményeihez.

Digitális munkahely
  • Mi a digitális munkahely?

  • Mi számít digitális munkahelynek?

  • Mi az asztalmegosztás?

  • Melyek az ideállis kommunikációs modellek?

  • Milyen hardverek kellenek a digitális munkához?

  • Mivel jár az adatok felhőbe való áthelyezése?

  • Hogyan lesz biztonságos a digitális munkahely?



Mi a digitális munkahely?

Digitális munkahely

A digitális munkahely a mobil, produktív és biztonságos, digitális technológiákon alapuló munkavégzést jelenti. Ez egy teljesen digitalizált, helyfüggetlen munkaplatformot jelent, amely leegyszerűsíti a modern munkafolyamatokat.

A munkaterületen keresztül az alkalmazottak hozzáférhetnek a hálózati együttműködést lehetővé tevő eszközökhöz, szolgáltatásokhoz, alkalmazásokhoz és adatokhoz. A cél az, hogy minden szükséges információ bárhol, bármikor és gyorsan elérhető legyen. Ez azt jelenti, hogy minden alkalmazott profitál csapattársai know-how-jából, és gyorsan és egyszerűen megoszthatja saját tudását. 

A cél az agilis csapatmunka, amelyen keresztül az alkalmazottak interdiszciplinárisan és időtakarékosan hajtanak végre projekteket.

A megfelelő digitális munkahelyi stratégia növeli a hatékonyságot, és jövedelmezőbbé teszi az üzleti modelleket. Ezenkívül a vállalat hosszú távú sikeres növekedésének alapvető pillére. A szakemberek számára a munka-magánélet egyensúlya gyakran döntő tényező a munkáltató kiválasztásánál.



Mi számít digitális munkahelynek?

Az agilis munkamódszerekhez alkalmas digitalizált munkaterület a vállalat számos követelményét egyesíti: 

Az alkalmazottak nagyra értékelik a magas szintű integrációval rendelkező személyes munkaterületet  az intelligens, mobil munkavégzéshez. A szakosodott osztályokon fontos a gyors tudáscsere, a dokumentumok közös szerkesztése és megosztása, valamint a munkaeredményekhez való hozzáférés. 

A marketing és az értékesítés az együttműködési platformokon, a vállalati alkalmazásokon, valamint a piaci és ügyféladatok magas rendelkezésre állásán támaszkodik. A közösségi média csatornáiról és a többcsatornás kampányokról való információgyűjtés is egyre fontosabbá válik. 

Az informatikai részleg  stabil, biztonságos és könnyen karbantartható informatikai infrastruktúrára törekszik. A menedzsment a termelékenység növelését szeretné csökkentett költségekkel, rövidebb fejlesztési ciklusokkal, a befektetés biztonságával és a verseny javításával.


A digitális munkahely a dinamizmust jelenti, és ezzel lefekteti az alapokat:
Megváltoztatja a munkavégzés helyét és idejét, a munkamódszert, a csapatmunkát és magát a munkahelyet. Ennek alapja az információs és kommunikációs technológiák, az új, mesterséges intelligenciával ellátott alkalmazások, a modern szoftverek és alkalmazások, valamint szolgáltatások felhőbe integrálása.



Mit jelent az asztalmegosztás?

Az irodai munkavégzés egyre népszerűbb formája az asztalmegosztás, az úgynevezett munkaállomásmegosztás. Az otthoni irodák irányába mutató tendencia miatt lényegesen kevesebb munkaállomásra van szükség egy cég irodájában.

Rugalmas ülőhely választás

Sok esetben az asztalmegosztási modellben az alkalmazottak már nem rendelkeznek rögzített munkaállomással, de minden alkalommal választhatnak egy szabad helyet, amikor a bemennek az irodába. Itt is többféle változat létezik: vagy egyszerűen kiválasztanak egy szabad helyet, amint belép az irodába, vagy a teljes irodai infrastruktúra digitalizálásra kerül, és az alkalmazottak előre online foglalhatnak helyet.

Digitális munkahely

Különböző területek a különböző munkakövetelményekhez

A vállalat költségmegtakarítása mellett jelentős előnyt jelent a munkaerő számára is.

A meglévő irodaterületek különböző egységekre oszthatók, hogy az alkalmazottak számára a lehető legjobb környezetet biztosítsák:

  • Csapatterületek a kooperatív munkához
  • Csendes területek a koncentrált munkához
  • Tárgyalótermek megbeszélésekhez, telefonhívásokhoz vagy videókonferenciákhoz
  • Társalgóterületek kreatív, nyugodt ötleteléshez stb.


Melyek az ideális kommunikációs modellek?

A munkahelyi technológiai változások a szoftverrendszereken és felhőszolgáltatásokon kívül a kommunikációs és konferenciarendszereket is magukban foglalják. A legismertebb webalapú kommunikációs platformok közé tartozik a Microsoft Teams, a Slack, a Zoom és a Cisco WebEx.

Online megbeszélések

A Teams, a Zoom és a hasonló virtuális rendszerek növelik a kapcsolattartás intenzitását a digitális munkahelyeken, és javítják az információáramlást az együttműködés során. Az alkalmazottak csevegéseken és online találkozókon tartják a kapcsolatot csapattársaival és más részlegekkel. Ezen keresztül történik a kommunikáció a szolgáltatókkal, beszállítókkal, ügyfelekkel és pályázókkal is. A felhőalapú videokonferencia és audiohívások javítják a közös munkát, függetlenül attól, hogy ki hol tartózkodik.

Képernyőmegosztás és virtuális tábla

A dokumentumokon, prezentációkon és PDF-fájlokon végzett közös munka népszerű funkciója a képernyőtartalom megosztása. Így a csevegésben vagy videomegbeszélésben megmutathatja másoknak, hogy mit lát a képernyőn vagy az ablakban. A megbeszéléseken szintén hasznos lehet egy online tábla, amelyen az ötletek megjeleníthetők és a jegyzetek rögzíthetők.

Online események

Az eseményeket egyre inkább virtuális eseményként rendezik meg.. Előadások vagy képzések is tarthatók online workshopok formájában. Az ügyfélbeszélgetések és a toborzás során történő kapcsolatfelvételek nyomon követése egyre inkább digitálisan történik. 

Ez minimálisra csökkenti az üzleti utak és a helyszíni találkozók miatti holtidőt. A környezetvédelem és a fenntarthatóság is érvek a munkahelyek gyors digitalizálása mellett.


Home office » Mire kell figyelni

Egyes cégek számára ez nem jelent problémát, mivel az otthoni munkavégzés a vállalati kultúra része. Más cégek viszont komoly feladat előtt állnak, és először meg kell teremteniük azt az infrastruktúrát, amely lehetővé teszi a teljesen működőképes otthoni munkavégzést. Különféle formai szempontokat is figyelembe kell venni, például a munkajog vagy az adatvédelem tekintetében.



Videókonferencia rendszerek összehasonlítása

A videokonferenciák, az internetes telefonálás és a csoportos hívások hatékony módjai a távoli irodai munka hatékony elvégzésének. A videokonferencia rendszerek lehetővé teszik az alkalmazottak számára, hogy szemtől szemben vegyenek részt a megbeszéléseken, tartózkodási helyüktől függetlenül. A beszélgetőpartnerek úgy látják és hallják egymást, mintha ugyanabban a szobában ülnének.



Milyen hardverek kellenek a digitális munkához?

Bárki, aki a megfelelő mobileszközöket használja, termékenyen és hatékonyan dolgozhat bárhol a digitális munkahelynek köszönhetően. A laptoppal, okostelefonnal, WiFi-vel és 4G/5G-vel felszerelve semmi sem akadályozza a munkavégzést időtől és helytől függetlenül. Keressen olyan eszközöket, amelyek a vállalkozás igényeihez és az alkalmazottak tevékenységéhez vannak szabva.

  • Folyamatos használatra mobil munkaállomásként könnyű, univerzálisan használható, robusztus házzal és hosszú akkumulátor-üzemidővel rendelkező laptop ajánlott. A zökkenőmentes munkafolyamat érdekében előnyösek a nagy mobilitással, nagy felbontású kijelzővel és integrált biztonsági funkciókkal rendelkező laptopok. Figyeljen a feladatokhoz igazodó, hatékony energiagazdálkodásra. 

    A kamerával vagy ujjérzékelővel történő biometrikus hozzáférés-védelem, a merevlemez titkosítása és a hardver szintű biztonsági funkciók védik az alkalmazásokat és a vállalati adatokat.

    Az intelligens vállalatok számítanak az informatikai rendszerük rendelkezésre állására, függetlenül attól, hogy hol használják az eszközöket. Ezért gondoskodjon a megfelelő eszközkezelésről a felhőn keresztül. Ez biztosítja, hogy a technikai problémák ne legyenek komoly hatással az üzleti folyamatokra.

    Laptop
  • Az olyan digitális eszközök, mint a Teams és a Zoom megfelelő használatához konferencia-kamera szükséges. Ez általában a modern üzleti laptopokba be van építve, és az asztali számítógépekhez pedig utólag is felszerelhető. 

    A modelltől függően ez lehet egy USB-kapcsolattal rendelkező webkamera vagy egy önálló szobai konferenciakamera. 

    Az USB-s modellek előnye az egyszerű telepítés, míg az önálló kamerarendszerek számítógéptől függetlenül működnek.

    Webkamera
  • A notebookok és webkamerák általában belső mikrofonnal vannak felszerelve. Az USB-csatlakozású vagy Bluetooth-fejhallgatókkal gyakran jobb kommunikációt érhetünk el a webes megbeszéléseken és videochatekben.

    Az aktív zajszűréssel (ANC) ellátott fejhallgatók részben kizárhatják a környezeti zajokat a koncentrált munka érdekében. Ez javítja a koncentrációt a nagytermi irodákban, és segít a munka és a családi élet összeegyeztetésében, ha otthonról dolgozik. 

    A konferencia hangszórók praktikus szobai megoldást jelentenek.

    Headset

A megfelelő felszerelés digitális munkahelyéhez:


Így nézhet ki egy digitális munkahely

Kattintson egyszerűen az alábbi lehetőségekre a kívánt termékek eléréséhez.
  • PC hardver

    Kattintson az alkategóriákra a felfedezéshez:

    • PC
    • Laptop
    • Apple
    • Tablet
  • Szükséges számítógép perifériák

    Kattintson az alkategóriákra a felfedezéshez:

    • Billentyűzet
    • Egér
    • Billentyűzet/egér készlet
    • Monitor
    • Nyomtató/Szkenner
    • Szoftver
    • Webkamera
    • PC headset
  • Telefon

    Kattintson az alkategóriákra a felfedezéshez:

    • Telefon headset
    • Telefon kiegészítők
    • Mobiltelefon
  • Adattárolás

    Kattintson az alkategóriákra a felfedezéshez:

    • HDD
    • SSD
    • Tartozékok
    • NAS
    • További adathordozók
  • Tápegység

    Kattintson az alkategóriákra a felfedezéshez:

    • Labortápegység
    • USB töltő
    • Powerbank
  • Kibővített munkaállomások

    Kattintson az alkategóriákra a felfedezéshez:

    • Egypaneles számítógép
    • Mulitméter
    • Szerszám
  • Hálózattechnológia

    Kattintson az alkategóriákra a felfedezéshez:

    • Hálózati switch
    • WLAN adapter/kártya
    • WLAN repeater
    • Hálózati eszköz
    • WLAN router
    • LAN router
    • Powerline
  • Kábelek és csatakozók

    Kattintson az alkategóriákra a felfedezéshez:

    • Adatkábel
    • AV kábel és adapter
    • PC kábel és adapter
    • Tápkábel
    • Telefonkábel és -adapter
    • Telekommunikációs- és adatcsatlakozó
    • AV csatlakozó
    • Hálózati csatlakozó
    • PC csatlakozó


Mivel jár az adatok felhőbe való áthelyezése?

A modern munkahely digitális munkaterületre váltása számos kihívást jelent a vállalatok IT számára. A változást többek között a felhőmegoldások terén tapasztalható gyors technológiai fejlődés teszi lehetővé. A felhőhasználathoz az üzleti folyamatok mellett számos technikai folyamatot is felül kell vizsgálni.

A hardverből, szoftverből és kommunikációs megoldásokból álló klasszikus üzleti informatikai infrastruktúra általában nem kínálja sem a rugalmasságot, sem a skálázhatóságot a virtuális munkahelyek számára. A komponensek fokozatosan virtualizálhatók és felhőben üzemeltethetők. A felhőbe való áttérés csökkenti az IT-re nehezedő terheket, és biztosítja a vállalkozása bővítéséhez szükséges rugalmasságot. 

A modern irodai alkalmazások, például az Office 365 és a Microsoft 365, az ipari szoftverek, az ERP-rendszerek és az együttműködési megoldások már a felhőt használják a végrehajtásra és az adattárolásra.



Hogyan lesz biztonságos a digitális munkahely?

Digitális munkahely

A jövő kiterjedt hálózatba kötött munkahelyét központi platformként kell megfelelően biztosítani. A biztonságot javító intézkedések célja, hogy minden szolgáltatást védett környezetben tegyen elérhetővé a felhasználó számára.

A decentralizált munkahelyi szerkezettel rendelkező vállalatok különösen függnek a megbízható és biztonságos IT-től.

A vírusok, trójaiak, zsarolóprogramok, valamint az operációs rendszerek és az eszközök firmware-jének biztonsági rései veszélyeztetik a működési folyamatokat.

De éppen az adatok univerzális elérhetősége és a rendszerek külvilág felé való megnyitása a kritikus pontok a biztonság szempontjából.

A megfelelő biztonsági stratégia biztosítja a digitális munkahely műszaki architektúrájának hosszú távú biztonságát. A dolog lényege a többrétegű felépítés és számos eszköz integrációja: a háttérből, különböző felügyeleti szintekből, platformokból, alkalmazásokból, csatlakozókból, szoftver- és hardverrétegekből valamint végkészülékekből álló munkahely a felhőben.

  • Több, mint 15000 vásárlói értékelés  

  • Szaküzlet a Teréz krt. 23. alatt

  • Áruházunk értékelése: 8.2 / 10

  • Ajánlatkérés (RFQ)

Vevőszolgálat

Vevőszolgálat

  • Karácsonyi szállítási tájékoztató

  • Rendelés

  • Fizetés

     

  • Szállítás

  • Jótállás és pénzvisszafizetés

  • Számlázás

  • Kapcsolat

  • Online kapcsolatfelvételi űrlap


Rólunk

Rólunk

  • A Conradról

  • Szaküzlet

  • Általános Szerződési Feltételek

  • Adatkezelési tájékoztató

  • Conrad Sourcing Platform

  • Vulnerability Disclosure Program


Szolgáltatásaink

Szolgáltatásaink

  • Ajánlatkérés (RFQ)

  • e-Procurement

  • Beszerzés szolgáltatás

  • Ütemezett rendelés

  • Business Plus

  • Letöltő Központ

     

  • Kalibrálás

  • Adattörlés


Ajánlatok

Ajánlatok

  • Kategóriák A-tól Z-ig

  • Márkák A-tól Z-ig

  • Újdonságok

  • Promóciók

  • Cikkek


Hírlevél

Kérjük, adjon meg egy érvényes e-mail címet!

Fizetési módok
  • Bankkártya
  • Utánvétel
  • Előre utalás
Közösségi média

Vevőszolgálat

Vevőszolgálat

  • (06-1) 319-0250

  • Hétfő - Péntek: 09:00 - 16:00

  • vevoszolgalat@conrad.hu


Műszaki tanácsadás és technikai kérdések

Műszaki tanácsadás és technikai kérdések

  • (06-1) 319-0249

  • Hétfő - Péntek: 09:00 - 16:00


Áraink nem tartalmazzák az ÁFÁ-t és a szállítási költséget.

Áraink tartalmazzák az ÁFÁ-t, nem tartalmazzák a szállítási költséget.

  • ÁSZF

  • Impresszum

  • Adatkezelési tájékoztató

  • Elállási jog – visszavételi garancia

Termékek összehasonlítás
Kedvencek